【Orbit Japan】会員の皆様
本日19時に「Orbit Japan」会員様へメールの送信をいたしました。
つきましては、エラーにて返信された方がおられましたので下記の内容をご確認ください。
【迷惑メールフォルダ】
メール受信時に、自動的に「迷惑メールフォルダ」へ振り分けられていることがございます。
「orbitjapanstaff@peacevoice.jp」からのメールを受け取れるように設定してください。
携帯電話の場合、メール設定によりブロックされている可能性がございます。
【その他】
サーバー上のメールボックスには容量に上限があり、定期的にメールを受信し削除していないと、受信ボックスがいっぱいになってしまい、新しいメールを受信できないことがあります。
最近、メールを使用されていないお客様でお心当たりのある方は、サーバーの不要なメールを削除してください。
その他、ご登録時のメールアドレスに会社メールをご使用されている場合、よりセキュリティが厳しく、事務局からのメール自体が拒否されていることがあります。
メールが届かない場合は、下記よりお問い合わせください。
【 メールアドレス 】orbitjapanstaff@peacevoice.jp
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At 19:00 today, an email was sent to Orbit Japan members.
Please check the content below because some of you responded with an error.
[Junk mail folder]
When receiving mail, it may be automatically sorted to the “Junk mail folder”.
Please set up to receive emails from “orbitjapanstaff@peacevoice.jp“.
For mobile phones, it may be blocked by your email settings, so please unlock it.
[Other]
Mailboxes on the server have a quota, and if you do not receive and delete mail regularly, your inbox may fill up and you will not be able to receive new mail.
If you haven’t used mail recently, please delete unnecessary mail on the server.
In addition, if the company email is used as the email address at the time of registration, the security is more strict and the email itself from the secretariat may be rejected.
If you do not receive the email, please contact us below.
[E-mail address] orbitjapanstaff@peacevoice.jp